
Визначати конкретні знання та вміння учнів і їх спосіб подання та представлення.
Кожен учитель ставить перед собою завдання розвивати навички мислення вищих рівнів одночасно з глибоким вивченням навчального матеріалу. Проте учні, можливо, не вважають, що такі знання та вміння потрібні їм у житті, особливо тоді, коли вони вивчають усі навчальні предмети окремо, де знання з різних предметів явно не пов’язані між собою.
Учителі, які використовують дослідницьку діяльність у навчальних проектах, зазвичай надихають учнів на постановку запитань, планування та проведення експериментів і спостережень та осмислення отриманих результатів. Для навчального дослідження немає чіткого однозначного визначення. Навіть у межах одного класу дослідницька діяльність може значно відрізнятися - від структурованої і керованої вчителем до більш відкритої, що спрямовується навчальними та пізнавальними інтересами самих учнів.
Немає коментарів:
Дописати коментар